Sinop'ta Doğa Koruma ve Milli Parklar İl Şube Müdürlüğü ekipleri kış şartlarının ağır geçtiği bölgedeki hayvanları elleriyle besliyor. İklim şartlarının sertleştiği ve yoğun kar yağışının görüldüğü ocak ve şubat aylarında Ayancık ilçesi Akgöl mevkii ile Boyabat ilçesi Bürnük mevkiine ekipler yaban hayvanları için yem ve yiyecek bıraktı.
Sinop Haberleri
Sinop Fuarında Podyuma Buzağılar Çıktı, Çocuklar Hayran Kaldı
Sinop’un Çöplerine Tek Başına Savaş Açtı