Samsun'da sobadan zehirlenen 2 çocuk hastanelik oldu

Samsun'da kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 çocuk hastanelik oldu.

Olay, Samsun'un İlkadım ilçesi Kadıköy Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, evlerinde kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen A.O.T.(11) ve kardeşi M.K.T.(8) 112 ekipleri tarafından ambulansla hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.

Bafra Haberleri

SAMSİAD’dan Filenin Sultanları’na Ankara’da Tribün Desteği
KapıkayaFest 2026’da Sefo Rüzgârı Esecek