Boyabat'da Orman Yangını

Boyabat ilçesinde çıkan orman yangında 4 hektarlık alan zarar gördü.

 

Bürüm Köyü mevkisinde bulunan ormanlık alanda bilinmeyen nedenle çıkan yangına 6 arazöz ve su tankeri müdahale etti. Yangın, 3 saatlik çalışma sonucunda söndürüldü.

Boyabat Orman İşletme Müdürü Mustafa Diktaş,  yaptığı açıklamada, "Yer yer rüzgarın da etkisiyle etkili olan yangında yaklaşık 4 hektarlık çamlık alan zarar gördü. Ekiplerimiz her ihtimale karşı gece de burada kalacaklar." dedi. 

Sinop Haberleri

Sinop Fuarında Podyuma Buzağılar Çıktı, Çocuklar Hayran Kaldı
Sinop’un Çöplerine Tek Başına Savaş Açtı