KAPIKAYAFEST'TE, KATILIMCILAR MEMNUN ZİYARETÇİLER MUTLU

Bafra Belediyesi’nin İlçenin dünyaya açılan penceresi olarak değerlendirdiği ve hazırlıklarına aylar öncesi başlayarak her açıdan kusursuz geçmesi için yoğun gayret içerisinde olduğu

A+A-

3.Kapıkaya Doğa Sporları ve Kültür Festivalinin son gününde ziyaretçi ve katılımcılar çok güzel anlar yaşadıklarını ve oldukça memnun kaldıklarını ifade ettiler.

Festivale katılan sporculardan;
Yamaç Paraşüt Pilotu Sinan Kaplan “Ankara’dan katılıyoruz. Kapıkaya festivaline ilk gelişim. Daha önce gelen arkadaşlarım olmuştu. Doğasıyla, tabiatıyla çok övgü alan bir yerdi. Tabi ben de merak ettim ve burayı görüp uçma deneyimini yaşamak istedim. 3 gündür de uçuyoruz. Çok güzel bir doğası var hakikatten. Fırsatı olanların görmesini istediğim bir yer.Bafra Belediyesi çok önemli bir çalışmaya imza atmış. Kutluyor teşekkür ediyorum”

Yamaç Paraşüt Pilotu Rüzgâr Kılıç, Şehrin boğucu, sıkıntılı havasından kurtulup kısa bir zaman da olsa burada 3-4 gün geçirmek çok eğlenceli bizim için. Bulgaristan’dan bir bayan arkadaş var onla tanıştık. Onun yanında bir arkadaşı gelmiş, ikili üçlü gruplar hainde geziyorlar zaten. Almanya’dan gelenler var. Yine Türkiye sınırından başka illerden gelen arkadaşlarla oturuyoruz sohbet ediyoruz. Zaten buradaki ortam çok sıcak. Havacılık bunu gerektiriyor. Havacılıkta zaten bencillik yoktur havacılıkta hep yardımlaşma dayanışma ve birliktelik vardır. Bu festivalde güzelliğe dair her şey var. Bafra Belediyesine teşekkür ediyorum”

Bisikletçi Yusuf Kara “Yani kalabalık oluyor güzel oluyor. Çadırlarda kalıyoruz. Etkinlikler oluyor bol bol. Su sporları var. Bisiklete başlasınlar. Tabi, bol bol bisiklet sürmeleri lazım hem kas gelişimleri için. Başka sporlar da olabilir tabi bunlar. Organizasyon harika. Emeği olanlara şükranlarımı sunuyorum” Dediler.

Ziyaretçilerden;
Canan Ata “Herkesin aile ortamında burada olması, yiyecek içecek sıkıntısının olmaması, güvenli olması, ambulansın, jandarmanın burada oluyor olması evet bu çok önemli “ şeklinde düşüncelerini ifade ederken

Salih Kürşat Öztürk; “Üçüncüsü düzenlenen bu festivale arkadaşların da tavsiyesiyle ilk defa gelmiş bulunmaktayım. Çok güzel bir organizasyon. Hem gençlerin hem ailelerinin güzel bir şekilde vakit geçirebileceği güzel bir yer. Gerek faaliyetler olsun gerek doğa yürüyüşleri olsun güzel bir ortam oluşturulmuş burada. Su faaliyetlerine katıldık, kano sürdük, gayet zevkliydi. Paraşüt yapmak isteyen arkadaşlar oldu onlar uçtular. Çok güzel beğendiler. Aynı şekilde fotoğrafçılıkla uğraşan arkadaşlarım vardı. Onlar da buraya gelip güzel fotoğraf kareleri yakaladılar. Sosyal medya hesaplarından paylaştılar. Gayet memnunuz. Belediye Başkanımıza herkes adına teşekkür ediyorum” Dedi.

Festivalin son gününde genel bir değerlendirmede bulunan Bafra Belediye Başkanı Hamit Kılıç  “Bafra Belediyesi olarak 3 yıldır düzenli olarak Asar ve Kapıkaya bölgesinde düzenlemiş olduğumuz, Uluslararası Kültür ve Doğa sporları festivalin son gününde, vatandaşlarımızın bizler aktardıkları düşünceler gayet olumlu. Festivalimizin amacına ulaştığı inancındayız. Bütün sportif faaliyetlerini aynı anda yapabileceği Türkiye’deki tek olması bizler için ciddi bir avantaj. Yamaç paraşütü, su sporları, dağcılık, foto safari gibi birçok etkinliği aynı anda bulunabilecek tek festival diyebiliriz. Bu yıl tabiî ki Cumhur Başkanımızın eşleri Sn. Emine Erdoğan’ın da başlatmış olduğu, öncülüğünü yapmış olduğu “Sıfır Atık Projesi” ile bu festival alanında uygulanan tek festival oldu. Çevremizi doğayı kirletmeden çevremizi kirletmeden aynı zamanda bütün gelen katılımcılara sıfır atığın önemini vurguladık. Bu anlamda bize destek sunan tüm katılımcılara da teşekkür ediyoruz huzurlarınızda. 50 ülkeden sporcularımızı konuk ettik. Özellikle yamaç paraşütü alanına, farklı ülkelerden gelen sporcularımız vardı. Kamp alanımızda bu sene 1200 tane çadır alanımızda yaklaşık 3 bin tane, kamp alanında misafirlerimiz vardı. Genel anlamda geçen yıl 50 bin civarında bir katılım, olmuştu. Bu yıl bu sayı biraz daha yukarı çıkıldı çeşitli etkinliklerle. Kesin rakam festival sonrası yapacağımız değerlendirmede ortaya çıkacak lakin bu yıl çok daha fazlası olduğunu düşünüyoruz” Dedi.

gorusler-1.jpggorusler-1a.JPGgorusler-6.jpggorusler-8.jpggorusler-9.jpggorusler-11.jpggorusler-12.jpggorusler-13.jpgmanset-016.jpg

Etiketler : ,

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.